Saturday, November 30, 2013

An unpaixtable award-Είμαι κι εγώ unpaixtable!

Κι εκεί που καθόμουν ήσυχα στον καναπέ, χαλαρώνοντας ξαφνικά χτυπάει η πόρτα! Μα ποιος είναι τέτοια ώρα, αναρωτήθηκα. Ανοίγω δειλά δειλά και στο κατώφλι μου στέκονταν η υπαστυνόμος Mairi από το τοπικό αστυνομικό τμήμα. Με κοιτούσε μ'ένα αινιγματικό βλέμμα, πρέπει ν'ανησυχήσω?

Θα ήθελα να σας κάνω κάποιες ερωτήσεις, μου είπε. Έχω μπλέξει και δεν το ξέρω? Αναρωτήθηκα πάλι καθώς μου ήταν δύσκολο να αρθρώσω λέξη από την αγωνία μου. Παραμέρησα για να περάσει στο σπιτικό μου και της πρόσφερα με το χέρι την πολυθρόνα για να καθίσει.

Αφού έκατσε αναπαυτικά χωρίς πολλά με κοίταξε κι άρχισε τις ερωτήσεις. (1) Τ'όνομά σας παρακαλώ, μέρος , ζώδιο και blog platform.
Με λένε Μαρία, γεννήθηκα Σέρρες αλλά δυστυχώς μένω Αθήνα, είμαι Παρθένος και blogger. Κρύος ιδρώτας άρχισε να με λούζει, μα καλά το ζώδιο μου τι το θέλει?

(2) Ποιο είναι το moto του blog σου? συνέχισε τις ερωτήσεις χωρίς να με κοιτάει αυτή τη φορά.

Because Art is way of Living όπως γράφω κιόλας κάτω από τον τίτλο του blog. Γιατί η τέχνη σε κάθε της μορφή είναι τρόπος ζωής. Μη λες πολλά, σκέφτηκα από μέσα μου, ακόμα δε μου έχει πει τι θέλει.

(3) Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι ποιο θα ήταν?

Αυτό πρέπει να είναι ερώτηση παγίδα, δεν εξηγείται αλλιώς. Πρέπει να σκεφτώ κάτι καλό αλλά όχι ύποπτο και πρέπει ν'αποφασίσω αμέσως γιατί όσο περνάει η ώρα τόσο πιο ύποπτη φαίνομαι. Μακρυά γαιδούρα! πετάω χωρίς να το σκεφτώ! Μα καλά πως το σκέφτηκες αυτό!!! Τόσα παιχνίδια αυτό βρήκες να πεις? Ήταν το μόνο που μου ήρθε στο μυαλό δεν φταίω, αλήθεια λέω!

Με κοίταξε με λοξό μάτι και ένιωσα την γη να χάνεται κάτω από τα πόδια μου. Πρέπει να σκέφτομαι πιο σοβαρά τις απαντήσεις μου από δω και στο εξής.

(4) Όταν γίνω διάσημη blogger θα...

...Μοιράζω αυτόγραφα, θα απαιτώ στο καμαρίνι μου φρέσκα φρούτα που μόλις έχουν κοπεί από το δέντρο και φυσικά τουαλέτα με swarovski. Γιατί τι είσαι σ'αυτή τη ζωή χωρίς τουαλέτα με swarovski? Ένα τίποτα αυτό είσαι! Αυτή η ερώτηση ήταν εύκολη κι άρχισα να ξεθαρρεύω.

(5) Κάνε φίρμα τη λιγότερη δημοφιλή ανάρτησή σου!

Χμμμ πρέπει να το σκεφτώ καλά τώρα, δε πρέπει να πέσω σε αντιφάσεις. Θα παρουσιάσω τον οικολογικό μου εαυτό για να με λυπηθεί λιγάκι. Το κουτί αρχειοθέτησης απαντώ όλο καμάρι μ'αυτή μου την μικρή επιτυχία.

Συνεχίζει η υπαστυνόμος χωρίς να μου ρίχνει βλέμμα (6) Ποια κατηγορία ιστολογίων θα ήθελες να αφανίσεις από την blog-οσφαιρα και γιατί?

Αχαααα!!! Τώρα κατάλαβα το νόημα της επίσκεψης! Καλέ εγώ είμαι άκακος άνθρωπος! Μόνο τα μυρμήγκια από το πάγκο της κουζίνας δε χωνεύω γιατί να θέλω ν'αφανίσω κάποιο ιστολόγιο? Νομίζω ότι πέρασα με άριστα τις εξετάσεις!

Τελευταία ερώτηση, είπε η υπαστυνόμος. (7) Τι έκανες αυτές τις ώρες που σήμερα ασχολείσαι με το blog σου, παλιά, προ blog?

Σαν καλό κοριτσάκι έτρεχα δεξιά κι αριστερά σε δραστηριότητες, ζωγραφική, χορό, φωτογραφία, κολύμβηση. Αλλά από την στιγμή που ήρθε το 1ο αγγελούδι μου στη ζωή μου κόπηκαν όλα αυτά, δεν είχαν πια σημασία.

Σήκωσε επιτέλους τα μάτια από το σημειωματάριο της και με κοίταξε μ'ένα χαμόγελο. Καλό σημάδι σκέφτηκα εγώ! Ή μήπως όχι? Έχει κι άλλες ερωτήσεις? Τι πρέπει να κάνω? Πρέπει να πω κάτι?

Θέλω να μου δώσεις 5 ονόματα υπόπτων ιστολογίων που πιστεύεις ότι είναι unpaixtable! μου είπε συνεχίζοντας να μου χαμογελάει.

Α αυτό ήταν? Καλέ αυτό είναι εύκολο, το'χω σου λέω.
Και μία τελευταία ερώτηση που θα ήθελες να κάνεις στα ιστολόγια αυτά?

Ουφ δύσκολα μου βάζει αυτή η υπαστυνόμος σήμερα. Σκέψου! Σκέψου! Σκέφτομαι! Εύρηκα!
Κορίτσια αν για κάποιο λόγο δεν μπορούσατε πλέον να έχετε το μπλογκ που έχετε στην συγκεκριμένη κατηγορία (π.χ. food blogging) ποια άλλη κατηγορία θα διαλέγατε να συνεχίσετε το μπλογκ σας?

Ευχαριστώ μου είπε η υπαστυνόμος, θα τα διαβιβάσω στα κεντρικά και θα πράξουν αναλόγως.

Κι αφού ευχαρίστησα την υπαστυνόμο, ξάπλωσα εξουθενωμένη στον καναπέ, σκεφτόμενη ότι είχε γίνει κι ειπωθεί ανάμεσά μας. Τελικά ήταν πιο εύκολο απ'ότι νόμιζα και μ'αυτή μου την σκέψη αποκοιμήθηκα.


post signature

28 comments:

  1. Μαρακι μου μολις τελειωσε η Β κληρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριου , στειλε μου σε παρακαλω την διευθυνση σου στο katitimou@gmail.com για το αναμνηστικο δωρακι
    πολυ γέλιο με το βραβείο ειδικα εκει με το καμαρινι με τα φρεσκα φρουτα νασαι παντα καλα σε φιλω

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωωωω ευχαριστώ!!!Στέλνω αμέσως!!!Φιλάκια!

      Delete
  2. Καλό μήνα και καλή εβδομάδα με υγεια να έχεις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´ευχαριστω πολυ! Καλημερα κ καλο μηνα!

      Delete
  3. χαχαχα ισως η πιο φανταστικά τελεια blogoσυνέντευξη που έχω πετύχει!! γεια σου μαρία απ τας Σέρρας, {με τις ωραίες τις μπουγάτσες!} πολύ ωραίο το μπλογκ σου με φοβερές ιδέες!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´ευχαριστω πολυ!!! Ωραιες οι μπουγατσες των Σερρων, οι καλυτερες μπορω να πω (συγνωμη Θεσσαλονικη) αλλα δε θα ελεγα οχι σ´ενα χιονισμενο ντονατς απο αυτα τα υπεροχα που εφτιαξες! Καλημερα!

      Delete
  4. Καλό μήνα Μαρία μου!!!Συγχαρητήρια γιά τό βραβείο!!!!!Μού άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!!!!Φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´ευχαριστω πολυ Dimi! Καλημερα κ καλο μηνα!

      Delete
  5. καλο μηνα φιλη μου!
    μεγια το βραβειακι!
    φιλακια!

    ReplyDelete
  6. Καλημέρα
    Ανάκριση πρώτου βαθμού...ευτυχώς που έγινε κατ' οίκον και δεν σε τραβολογούσε στο τμήμα. Πολύ όμορφη παρουσίαση, με χιούμορ.
    Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!

    ReplyDelete
  7. ευχαριστώ κι από εδώ! ουφ ανάκριση κανονική βλέπω...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κανονικότατη σου λεω!!!Φιλιά!

      Delete
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο και σε ευχαριστώ πολύ πολύ :) Όπως πάντα απολαυστικές οι απαντήσεις σου!

    ReplyDelete
  9. Ωραία τα είπες! Εύχομαι και στο επόμενο βραβείο!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλά Χριστίνα!Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Delete
  10. Υπέροχος ο τρόπος που έκανες την παρουσίαση του tag! Να το χαρείς! Μου άρεσαν πολύ και οι απαντήσεις σου!
    Φιλάκια, καλό μήνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Είχα κέφια την ώρα που το έγραφα χαχαχα!Φιλάκια!

      Delete
  11. Τέλειο το απόλαυσα !!!!!
    Συγχαρητήρια !!!Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο που μου χάρισες!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλά!Σ'ευχαριστώ πολύ!Φιλάκια!

      Delete
  12. Ήρθα να σου πω ότι είμαι με ασύρματο ίντερνετ κι έτσι θα τα πούμε πάλι μόλις το αποκαταστήσω!! Καταραμένη τεχνολογία!! Φιλάκια και καλό μήνα κι από δω!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωχ σε καταλαβαίνω!Υπομονή μέχρι να φτιαχτεί!Φιλάκια κ καλό μήνα!!!

      Delete
  13. Συγχαρητήρια για το βραβείο και την πρωτότυπη παρουσίαση! Σε γνωρίσαμε και λιγάκι μέσα από τις απαντήσεις!!

    ReplyDelete
  14. Με λιγη καθυστερηση ηρθα να το παραλαβω!!!Ευχαριστω πολυ!!!!Περιμενω ενα αυτογραφο σου πριν γινεις μεγαλη φιρμα ...χαχαχα φιλακια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μετά θα έχει και αξία το αυτόγραφο!!!(αστειεύομαι φυσικά)!Φιλάκια!!!

      Delete
  15. Γεια σου και από δω! Με έκανες να γελάσω, πολύ ωραίος ο τρόπος που τα έγραψες! Καλό ΣΚ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γεια σου και πάλι :)
      Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips