Wednesday, January 7, 2015

New Year's Resolutions-Οι στόχοι της νέας χρονιάς

With the new year coming all aboard I couldn't help it but to make a sum up in mind about the passing year and the expectations for the new one. I am definitely grateful that we didn't have any unfortunate health matter and we were all fine. We caught some viruses like everyone else but nothing more than that and I hope the same will be in the new year for everyone.

Με τον τελειωμό του χρόνου και την έλευση του καινούριου δε μπορούσα να μην κάνω ένα νοητό απολογισμό για την χρονιά που μας πέρασε και κάποιες προσδοκίες για τον νέο χρόνο. Σίγουρα είμαι ευγνώμων που δεν είχαμε κάτι δυσάρεστο κι από υγεία ήμασταν μια χαρά. Περάσαμε τις ιωσούλες μας όπως όλος ο κόσμος αλλά τίποτα παραπάνω κι ελπίζω έτσι να εξελιχθεί κι ο νέος χρόνος για μας και για όλους.


During this year I made little steps of progress to the better in my blog but I'm sure I have a lot to learn in the future. Through my blog I had the opportunity to meet some significant people who have a lot to offer and I hope in my turn to offer them.Unfortunately there are some I haven't made to meet them close but I hope this will happen soon.

Μέσα σ'αυτόν τον χρόνο έκανα μικρά βήματα προόδου προς το καλύτερο στο blog μου αλλά σίγουρα έχω πολύ δρόμο ακόμα μπροστά μου. Μέσα από το blog μου δόθηκε η ευκαιρία να γνωρίσω αξιόλογα άτομα από κοντά που έχουν να μου προσφέρουν, κι ελπίζω με τη σειρά μου να τους προσφέρω πολλά. Δυστυχώς υπάρχουν κάποια άτομα που δεν έχω καταφέρει ακόμα να γνωρίσω από κοντά αλλά ευελπιστώ να γίνει σύντομα κι αυτό.

My schedule is busy in general, with two kids, full time job, my blog that I like to consider it as a child, my time is limited. However I managed to make something for myself by starting gym. Although I am a little bit pressed with the time, this is something for me and I won't let it go.

My expectations for the new year aren't big, although they are realistic, I would really love to say I made it even a little bit of them next year.

Το πρόγραμμά μου είναι φορτωμένο γενικώς, με δύο παιδιά, δουλειά πλήρους απασχόλησης, το blog μου που το θεωρώ παιδί μου, ο χρόνος μου είναι περιορισμένος. Παρ' όλα αυτά κατάφερα κι έκανα κάτι για τον εαυτό μου ξεκινώντας γυμναστήριο. Σίγουρα ζορίζομαι ακόμα περισσότερο με τον χρόνο αλλά είναι κάτι καθαρά για μένα και δε θα το αφήσω.

Οι προσδοκίες μου για τον νέο χρόνο δεν μπορώ να πω ότι είναι μεγάλες, σίγουρα είναι ρεαλιστικές και θα ήθελα πολύ του χρόνου τέτοια μέρα να λέω ναι τα κατάφερα έστω και λιγάκι.


The thing with the time we were saying? I want to be more organized, to make the best use of my time and not to run in panick like I do often. I am a stressful person I won't deny it.

As we talk about organization I want to organize my home. There are times that drives me crazy when everything is upside down and I don't mean the kids' toys. I would like even the littlest thing to have a particular position in the house and everyone to follow this. Ok I don't expect something like this from my little helpers.

But mostly what I want is to live even more moments with my kids and my family creating memories that will stand in time.

Did you make your new year's resolutions?

Αυτό με το χρόνο που λέγαμε? Θέλω να γίνω λίγο πιο οργανωτική για να αξιοποιώ τον χρόνο μου αποτελεσματικά κι όχι να τρέχω πανικόβλητη όπως κάνω πολλές φορές. Γιατί δεν θέλω και πολύ να αγχωθώ όταν τρέχω πανικόβλητη.

Μιας που μιλάμε για οργάνωση θέλω να οργανώσω το σπίτι μου. Είναι φορές που με τρελαίνει όταν όλα είναι άνω κάτω και δεν εννοώ για τα παιχνίδια των παιδιών. Θα ήθελα το καθετί να έχει συγκεκριμένη θέση μέσα στο σπίτι και να τηρείται απ'όλους. Καλά από τους μικρούς βοηθούς δεν περιμένω κάτι τέτοιο φυσικά.


Αλλά αυτό που θέλω περισσότερο απ'όλα είναι να ζήσω ακόμα περισσότερες στιγμές μαζί με τα παιδιά μου και την οικογένειά μου δημιουργώντας αναμνήσεις που θα μείνουν ανεξίτηλες στον χρόνο.

Εσείς θέσατε τους δικούς σας στόχους για τη νέα χρονιά?
post signature

6 comments:

  1. Καλημέρα Μαρία..αχ αυτό το σπίτι... και εγώ με την οργάνωση του σπιτιού τα έχω βάλει... Καλή Χρονιά σου εύχομαι με υγεία και ελπίζω να πραγματοποιήσεις όλους σου τους στόχους για φέτος και ακόμα περισσότερους..Φιλιά

    ReplyDelete
  2. Χρόνια πολλά Μαρία και καλή χρονιά!!!
    Ελπίζω να επιτύχεις τους στόχους σου!!!
    Νέους στόχους δεν έχω βάλει γιατί εκκρεμούν ακόμη οι περσινοί!!...χαχαχα
    Φιλιά πολλά!!

    ReplyDelete
  3. Καλη χρονια Μαρακι μου! Εγω ακομη δεν εχω κάνει απολογισμό, καλη αρχη με το γυμναστηριο (παω να πλυνω το στομα μου με μερεντα αχαχχαχα) υγεια να εχουμε και όλα θα τα κατακτησουμε!
    Καληνυχτα σε φιλώ γλυκά

    ReplyDelete
  4. καλημερα! χρονια πολλα! καλη χρονια! με υγεια και οτι αλλο επιθυμεις!

    ReplyDelete
  5. Καλή χρονιά Μαράκι, μόλις διαπίστωσα ότι έχεις στο περίπου μαντέψει την ερώτηση στο επόμενο coffee break and chat που θα φιλοξενήσω σπίτι μου!!!!!
    Πολλοί είναι οι στόχοι που έχω θέσει φέτος, μόνο και μόνο για να λέω του χρόνου ότι κατάφερα έστω και τους μισούς. Φιλιά πολλά εύχομαι να πετύχεις τους δικούς σου αν και το βλέπω δυσκολάκι αυτό με το σπίτι!!!! Μεγάλο πρόβλημα και άλυτο συνήθως...

    ReplyDelete
  6. Καλή Χρονιά Μαρία μου!
    Κουράστηκα και μόνο που διάβασα πόσα πράγματα κάνεις!
    Εγώ θα σου ευχηθώ να έχεις δύναμη και κέφι να συνεχίσεις για το 2015!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips