Friday, October 3, 2014

It's Friday I'm in Love

Now that fall is here the time has come to change a little bit the scenery of our home (besides the changes in the closets) and to decorate with warm and earthy colors. Some ideas of table decorations in order to excite our fantasy and create our own.

Τώρα που μπήκε το φθινόπωρο ήρθε η ώρα να αλλάξουμε λίγο το τοπίο στο σπιτικό μας (εκτός από τις ντουλάπες μας) και να ντύσουμε με ζεστά και γήινα χρώματα. Μερικές ιδέες διακόσμησης τραπεζιού και όχι μόνο για να μας εξάψουν την φαντασία και να δημιουργήσουμε.

via Flickr






 via Victoria













post signature

6 comments:

  1. Δεν το είχα σκεφτεί μέχρι φέτος να κάνω τόσο διαφορετικές διακοσμήσεις ανάλογα με την εποχή!!
    Από εδώ και πέρα όμως θα το κάνω! Υπάρχουν τόσες πολλές ιδέες και μπορείς συχνά να ανανεώνεις το σπίτι σου!

    ReplyDelete
  2. Καλημέρα Μαρία μου. Πολύ όμορφες συνθέσεις, εγώ κόλλησα όμως με τα άχυρα. Φιλιά και καλό Σ/Κ :)

    ReplyDelete
  3. Υπέροχες οι προτάσεις Μαράκι!!! Εγώ την Κυριακή σκοπεύω να πάρω κυριολεκτικά τα βουνά σε αναζήτηση κουκουναριών, βελανιδιών και άλλων εις -ιών! :D
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Αυτες οι αποχρώσεις του πορτοκαλί με τρελαίνουν!!!

    ReplyDelete
  5. Πανέμορφες εικόνες!Ευχαριστούμε για την έμπνευση.Φιλιά!

    ReplyDelete
  6. Είναι όντως πολύ όμορφες όλες οι ιδέες και ειδικά αυτές με κολοκύθες και στάχυα! Εγώ για να πω την αλήθεια δεν διακοσμώ ιδιαίτερα το σπίτι μου ανάλογα με τις εποχές του χρόνου! Αν είχα την οικονομική δυνατότητα όμως θα το έκανα ευχαρίστως... φιλάκια

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips