Tuesday, April 1, 2014

Guest Post: Wildflowers for inspiration by Dimitra

Good month everyone! How was your day? April's fool today I hope you didn't get busted! Besides one lie I was all day suspicious and didn't believe anything weird!

And since the day with the lies is about to end I have a surprise for you! My beloved Dimitra from DecorAsylum is here to present us goodies. Dimitra's blog is about house decoration and she has tremendous ideas on how you can decorate or redesign every corner of your house. She has also many diy ideas. If any of you doesn't know her feel free to visit her and you won't lose. I'm not saying any more, just enjoy yourselves!

Καλό μήνα εύχομαι σε όλους! Πως ήταν η μέρα σας σήμερα? Δεν πιστεύω να σας έπιασαν στον ύπνο και να χάψατε κανένα ψέμα? Εγώ εκτός από ένα που λόγω ύπνου δεν το έπιασα αμέσως ήμουν καχύποπτη σε όλα!

Κι αφού πέρασε η μέρα που τα ψέμματα επιτρέπονται σας έχω μία έκπληξη σήμερα! Η αγαπημένη μου Δήμητρα από το DecorAsylum είναι σήμερα εδώ να μας παρουσιάσει διάφορα καλούδια. Το μπλογκ της Δήμητρας αφορά την διακόσμηση σπιτιού ενώ έχει απίστευτα πολλές ιδέες πως μπορείς να αξιοποιήσεις ή να διαμορφώσεις τις γωνιές του σπιτιού. Επίσης έχει πολλές diy ιδέες που μας ξεσηκώνει συχνά. Όσοι δεν το γνωρίζετε αξίζει να το επισκεφτείτε. Δε λέω όμως άλλα απολαύστε το μόνοι σας!



****************************************************************

Αγριολούλουδα για έμπνευση


Γεια σας! Για όσους δεν με γνωρίζετε, είμαι η Δημητρα από το Decor Asylum και κατοικώ στο "Άσυλο", ένα σπίτι το οποίο, κατά καιρούς, μάς ανταποδίδει την αγάπη που του δείχνουμε με υπέροχα αγριολούλουδα στον κήπο, όπως τα παραπάνω.

Τα όμορφα χρώματά τους λοιπόν είναι η έμπνευση αυτής της ανάρτησης και πιο συγκεκριμένα διακόσμηση σε μωβ-κίτρινους συνδυασμούς, ό,τι πρέπει για ένα Ανοιξιάτικο καλωσόρισμα στους χώρους μας.

Από απαλά λιλά και παλ κίτρινα μέχρι έντονα μωβ και καναρινί, σίγουρα είναι ένα απίστευτο δίδυμο για χαρούμενη και ζωντανή διακόσμηση στο σπίτι.


Hello! For those of you who don't know me, I am Dimitra from Decor Asylum and I live in the "Asylum", a house that, from time to time, repays the love we show it with gorgeous wild flowers in the garden, like the ones above. 

Their beautiful colours are the inspiration behind this post and more specifically, decor in purple and yellow combos, a great choice for a Spring welcome in our spaces.

From soothing lilac and pale yellow to intense purples and canary yellows, this is definitely a great duo for a joyful and vivid home decor.

http://www.coastaldecors.com/2014/03/complementary-colors-for-coastal-home-decor.html

http://www.huffingtonpost.com/manja-swanson/a-colorful-living-room-de_b_4032991.html

http://www.coastaldecors.com/2014/03/complementary-colors-for-coastal-home-decor.html

www.fauxology.com/2012/05/carolyn-quartermaine-artist-designer/

http://oh-ddlovato.com/purple-living-room-inspiration-with-chandelier-and-ceiling-lighting/room-idea-with-gray-sofa-yellow-and-purple-accents/

http://www.homedit.com/purple-interior-design-ideas/

http://houseandhome.com/design/gallery-emily-walkers-charming-home?page=6

http://www.loveitsomuch.com/stores/spring-wreath-tulips-wreath-purple-lavender-yellow-1395158236,667169.html/full


Πως σας φαίνεται; Έχετε συμπεριλάβει κάποιο από τα δύο χρώματα ή τον συνδυασμό τους στη διακόσμησή σας;

What you think of it? Have you included any of the two colours or their combination in your home decor?


Πριν σάς καλημερίσω, επιτρέψτε μου ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Μαρία για την γλυκιά φιλοξενία της. Το Swan Ocean είναι ένα από τα πρώτα ιστολόγια που ξεκίνησα να παρακολουθώ και εξακολουθώ να βρίσκω ομορφιές σε κάθε της ανάρτηση!

Before leaving, please allow me to thank Maria for her sweet hospitality. Swan Ocean was one of the first blogs I started following and I still find beauty in every single post she writes!

Την καλημέρα μου
Have a great day

Dimitra

φωτογραφία αγριολούλουδων: Decor Asylum
wildflowers photo: Decor Asylum
*********************************************************************
Dimitra, purple-lilac are my favorite colors!!! I loved all your choices! Thank you very much for the post!
Δήμητρα το μωβ-λιλά είναι από τα αγαπημένα μου χρώματα!!! Λάτρεψα όλες σου τις επιλογές! Ευχαριστώ πολύ για την ανάρτησή σου!

post signature

46 comments:

  1. Κορίτσια, υπέροχη η σημερινή ανάρτηση .Όχι ότι περίμενα κάτι λιγότερο από τη Δήμητρα,αλλά τα μωβ-λιλά ήταν τα αγαπημένα της μητέρας μου,οπότε τ'αγαπώ πιότερο τώρα που λείπει.Το δε καναρινί είναι ένα δωμάτιο γεμάτο:του γιου μου.Αυτά τα κίτρινα κομοδινάκια μπροστά στον ανθρακί τοίχο ,τι έμπνευση μου δίνουν...Πρέπει να σταματήσει αυτό ,έχω ένα σωρό άλλα να φτιάξω και να μπουν στη σειρά .Αχ,τι μου κάνετε?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ένα ακόμα project στην λίστα σου! Είναι όντως υπέροχα τα κίτρινα κομοδίνα και γενικώς όλος ο συνδυασμός χρωμάτων στο συγκεκριμένο!

      Delete
  2. Είναι πολύ όμορφος ο συνδυασμός μωβ με κίτρινο, δροσερός και ανοιξιάτικος!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αγαπημένος συνδυασμός χρωμάτων!

      Delete
  3. Καλό μήνα Μαρία μου και σε σένα Δήμητρα πάλι . Αυτό το κορίτσι μας ξεσηκώνει διαρκώς , να σας πω ένα μυστικό;.
    Τα ΄έχω και τα δυό !!!! Και τα αγαπώ τρελά
    Φιλιά και στις δυο σας

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αααα Νικόλ μου είσαι πολύ μπροστά! Όντως μας ξεμυαλίζει η Δήμητρα με τις επιλογές της! Φιλάκια και καλό μήνα!

      Delete
  4. Υπεροχη η συνεργασια σαs. Βαζω κιτρινα τραπεζομαντιλα για το Πασχα, φετοs μου βαλατε ιδεεs να προσθεσω λιλα!
    Φιλακια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα είναι υπέροχο για το Πάσχα! Φιλάκια!

      Delete
  5. Μωβ έχω στους τοίχους των υπνοδωματίων δεν είχα σκεφτεί ποτέ όμως να το συνδυάσω με κίτρινο. Μπορώ όμως να πώ, πώς το παρεξηγημένο μώβ (γνωστός ο λόγος) έτσι όπως το βλέπω στις φωτογραφίες μου κάνει τρελλά ανοιξιάτικο!!! Μπράβο και στις δύο σας! Καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όταν οργάνωνα τον γάμο μου κ είπα ότι το νυφικό μου θέλω να έχει κ λιλά λεπτομέρεια πάνω πήγαν να με φάνε ότι το λιλά-μωβ είναι πένθιμο...όταν όμως το είδαν ξετρελάθηκαν! Οπότε άσε τους άλλους να λένε και βάλε ότι θες!!!! Φιλάκια!!!

      Delete
  6. Πολύ ωραία χρώματα και τα δυο, τα αγαπώ!
    Μαζί δεν τα έχω βαλει, αν και ειναι είναι τελειος συνδυασμός, αλλά χωριστά τα έχω κατά καιρούς στο σπίτι!!
    Καλημέρα!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ούτε εγώ τα είχα ποτέ συνδυάσει Ράνια αλλά τελικά είναι απίθανη η μίξη! Φιλάκια!

      Delete
  7. Καλό μήνα στα κορίτσια και έυχομαι, πολλές και χρηστικές ιδέες να έχετε για να τις βλέπουμε ενίοτε....τα χρώματα και οι φωτο είναι τρέλλα και ξεχώρισα τη 2η,4η ,που είναι πιο κοντά στα γούστα μου τα φιλιά μου και μια καλημέρα και στις δύο σας!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωραίες επιλογές Μαρία! Ειδικά στη 2η το μωβ φωτιστικό με τρέλανε! Φιλάκια!

      Delete
  8. λατρευω αυτον τον σθνδυασμο αλλα δεν τον εχω σπιτι μου :/ τον φοραω στα ρουχα ομως...κανει?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάτι είναι κι αυτό Ζήνα! Και που ξέρεις μπορεί κάποια στιγμή να το βάλεις και στο σπίτι! Φιλάκια!

      Delete
  9. Πολύ ανοιξιάτικος συνδυασμός αν και δεν τα έχω χρησιμοποιήσει ποτέ έτσι...1η, 2η, και 4η φωτογραφία μου αρέσουν υπερβολικά! Καλή σας μέρα, Δήμητρα και Μαρία :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Χριστίνα και τι δε θα'δινα να ήταν έτσι το σπίτι μου! Φιλάκια!

      Delete
  10. Καλημέρα κι από μενα!
    Ξετρελάθηκα με τον συνδυασμό μοβ-λιλά & κίτρινο-καναρινί! Ειδικά η τελευταία φωτογραφία με τις τουλίπες, μμμ τι να πω!
    Στο δικό μου σπίτι έχω επιλέξει άλλους χρωματικούς συνδυασμούς, όπως τα γήινα χρώματα σε τοίχους, καφέ (συγκεκριμένα καρυδιά σε φυσικούς τόνους) με μαύρο σε έπιπλα και φυσικά έντονες πινελιές από τυρκουάζ, σε υφάσματα & κουρτίνες, που είναι το αγαπημένο μου χρώμα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άλλο αγαπημένο χρώμα το τυρκουάζ! Θα κάνει πολύ ωραία αντίθεση με τα μαύρα έπιπλα! Φιλάκια!

      Delete
  11. Πώς μας φαίνεται; Τέλειο! Μοβ+κίτρινο είναι από τους πιο λατρεμένους συνδυασμούς.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σ'αρέσει! Είναι υπέροχος συνδυασμός!

      Delete
  12. Σαν συνδυασμός μου αρέσει πάρα πολύ και θα το τολμήσω.
    Αποπνέει μια αισιοδοξία αυτό το δέσιμο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι από αυτούς τους συνδυασμούς που σε κάνει να σκέφτεσαι θετικά και να νιώθεις χαρούμενη!

      Delete
  13. Πωπω χρωματα. Τρελλαθηκα!! Υπεροχος ο συνδιασμος

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σ'άρεσε Μαράκι!

      Delete
    2. Μαρια μου σε περιμενει ενα tag στο σπιτακι μου αν θες http://maria23f.blogspot.com/2014/04/spring-lovers-tag.html
      Φιλακια

      Delete
    3. Ωωωω ευχαριστώ πολύ! Ερχομαι αμέσως!

      Delete
  14. Ειδικά το σαλόνι με την γκρι+κίτρινη ταπετσαρία στον τοίχο, όλα τα λεφτά! Και τώρα που είπα "λεφτά"...λεφτά δεν υπάρχουν -ούτε- για ανακαίνιση! Άρα, φάτε μάτια ψάρια! Φιλιά και καλό μήνα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έλαααα δε πειράζει να ονειρευόμαστε λιγάκι!!! Καλό μήνα αγάπη!!! Φιλάκια!!!

      Delete
  15. Υπέροχος συνδυασμός!!!! Απίθανες εικόνες!!!! Πολλά φιλάκια Μαρία και Δήμητρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ειρήνη μου χαίρομαι που σ'άρεσαν! Φιλάκια πολλά!

      Delete
  16. Πολύ ανοιξιάτικες ιδέες!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η Δήμητρα μας έβαλε για τα καλά στο κλίμα!

      Delete
  17. Αγαπημένα χρώματα και βλέπω οτι ταιριάζουν τέλεια και με τυρκουάζ επίσης αγαπημένο. Μορφώνομαι και πάλι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Δένουν απίστευτα και με το τυρκουάζ!

      Delete
  18. Από τους πλέον αγαπημένους μου χρωματικούς συνδιασμούς! Μπράβο ρε κορίτσια είστε η δροσιά των μπλόγκερς!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σ'άρεσε! Σ'ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια! Φιλάκια!

      Delete
  19. Τι ωραία ανάρτηση! Τι ωραία χρώματα. Μπράβο κορίτσια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλα Μαργαρίτα! Φιλάκια!

      Delete
  20. Σας ευχαριστώ όλους για την θερμή υποδοχή σας και τα όμορφα σχόλιά σας και φυσικά ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Μαρία για την υπέροχη φιλοξενία της. Την καλημέρα μου :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εγώ σ'ευχαριστώ που έφερες την άνοιξη!!! :*

      Delete
  21. Υπέροχοι συνδυασμοί και η συνεργασία σας επίσης!
    Το μοβ, το λιλά και το κίτρινο, χρώματα αγαπημένα, είναι πανέμορφα όπως τα προτείνετε εδώ!
    Σε τοίχο δεν τα φανταζόμουν και μου αλλάξατε γνώμη, είναι πολύ chic !!!
    Καλή συνέχεια και να έχετε ένα όμορφο απόγευμα! Φιλάκια!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σ'άρεσαν Κατερίνα! Η Δήμητρα ξέρει να κάνει πολύ chic επιλογές και να μας καταπλήσει κάθε φορά! Φιλάκια!

      Delete
  22. Πολύ όμορφος συνδυασμός! Άκρως ανοιξιάτικος και χαρούμενος!! Πολλά μπράβο και στις δυο σας!

    ReplyDelete
  23. Φανταστικός ο συνδυασμός κίτρινου με λιλά!!!
    Μπράβο και στις δυο σας για την χαρούμενη και χρήσιμη ανάρτηση:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips