Thursday, March 6, 2014

Butterflies and flowers-Πεταλούδες και λουλούδια

Σου λέει κάποιος πεταλούδες και λουλούδια. Που πάει το μυαλό σου? Δεν ξέρω για το δικό σας αλλά το δικό μου πάει αυτομάτως στην άνοιξη. Η Άσπα από το Κατάθεση Ψυχής μας καλεί να συμπράξουμε σε μία προσφορά αγάπης στα παιδιά και συγκεκριμένα για την Φλόγα τον Σύλλογο γονιών παιδιών με νεοπλασματική ασθένεια.

Αποφάσισα κι εγώ να συνεισφέρω όπως μπορούσα κι όσο προλάβαινα κι έτσι έφτιαξα δύο καδράκια με θέμα την άνοιξη με πεταλούδες και λουλούδια.





post signature

13 comments:

  1. Πολύ όμορφα και χαρούμενα!!!!! Φιλιά!!!!

    ReplyDelete
  2. Γλυκά που είναι! Μπράβο για την κίνηση σου Μαρία :)
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  3. οοοο τελεια!
    μπραβο φιλη μου!
    φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
  4. πολύ όμορφες δημιουργίες για ένα πολύ όμορφο σκοπό, απλά μπράβο σου!

    ReplyDelete
  5. Είναι πανέμορφα!!! Μπράβο Μαράκι :)

    ReplyDelete
  6. Πολύ όμορφα Μαρία! Καλοτάξιδα να είναι. Την καλημέρα μου

    ReplyDelete
  7. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ .ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΙΑ....

    ReplyDelete
  8. Και μόνο για τη σκέψη και το σκοπό, σου αξίζουν συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
  9. πανέμορφα!! μπράβο Μαράκι μου!!

    ReplyDelete
  10. Ω! Είναι καταπληκτικά!! Μπράβο για την προσφορά σου! Φιλιά και καλό Σ/Κ!

    ReplyDelete
  11. Πολύ όμορφα!! Πολλά μπράβο για την κίνηση!!

    ReplyDelete
  12. υπεροχα Μαρακι! Αξιεπαινες όλες σας...Μπραβο!

    ReplyDelete
  13. Πολύ πολύ όμορφα!!! Ζωντανά και ανοιξιάτικα χρώματα!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips