Wednesday, February 12, 2014

Preparing for Valentine's-Προετοιμάζοντας για τον Βαλεντίνο

Valentine's Day is coming and some have already made their shopping or have arranged a romantic night with their other half. It is nice to celebrate your love but not only that day. The daily routine and the quick rhythms of our lives make us some times to forget but there are so many ways to show your love through simple stuff. 

Πλησιάζει η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου και κάποιοι ήδη έχουν κάνει τα ψώνια τους ή έχουν κανονίσει μια ρομαντική βραδιά με το ταίρι τους. Είναι ωραίο να γιορτάζεις τον έρωτα σου αρκεί να μην το κάνεις μόνο την συγκεκριμένη μέρα αλλά όσο μπορείς περισσότερο. Η καθημερινότητα κι οι γρήγοροι ρυθμοί της ζωής μας μας κάνει πολλές φορές να ξεχνιόμαστε αλλά υπάρχουν τόσοι πολλοί τρόποι να δείξεις την αγάπη σου και τον έρωτά σου μέσα από μικρά καθημερινά πράγματα.

A nice idea to offer to your companion (and to yourself) are these lovely cups to drink coffee or tea together.

Μία ωραία ιδέα για να προσφέρετε στο ταίρι σας (αλλά και στον εαυτό σας) είναι αυτές οι υπέροχες κούπες για να πίνετε τον καφέ ή το τσάι σας μαζί.




And because that day can't be passed without a chocolate dessert you can make this chocodeath.

Κι επειδή εκείνη η μέρα χωρίς σοκολατένιο γλυκό δεν γίνεται μπορείτε να ετοιμάσετε την σοκολατένια κόλαση .


And if you want it to go a little more further you can decorate it with fondant and make a surprise box with chocolates.

Κι αν θέλετε να το πάτε ένα βήμα παραπέρα μπορείτε να την μετατρέψετε με ζαχαρόπαστα σ'ένα κουτί με σοκολατάκια.


But whatever you decide to do that either you are going to celebrate or not I wish you always be loved.

Ότι όμως και να επιλέξετε να κάνετε εκείνη την ημέρα είτε να το γιορτάσετε είτε όχι σας εύχομαι να είστε πάντα αγαπημένοι και να σας αγαπάνε!

post signature

31 comments:

  1. Aχ Μαράκι μου τι ωραία ανάρτηση! Οι κούπες τέλειες... η σοκόλαση πάλι εξοργιστικά προκλητική!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Χριστίνα μου!!!

      Delete
  2. Τι να σου πω χριστιανή; Ο Βαλεντίνος πάντα μου ήταν αδιάφορος, η σοκολάτα πάλι, ποτέ!!! Γλυκά φιλιά! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ αυτή η σοκολάτα!!! Φιλάκια!!!

      Delete
  3. Από τότε που ήμουν κοριτσάκι έως κ σήμερα δεν μπορούσα να καταλάβω τον εορτασμό του Βαλεντίνου..το γλυκό θα το δοκιμάσω όμως σε κάθε περίπτωση! Καλημέρα!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να σου πω την αλήθεια δεν έχω μπει και πολύ στη διαδικασία να το αναλύσω! Αλλά μ'αρέσει να φτιάχνω γλυκά!!! Φιλάκια!!

      Delete
  4. Θα συμφωνήσω με την από πάνω μου, την Joan Petra!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εσύ της σοκολάτας ε? Φιλάκια!!

      Delete
  5. καλημερα Μαρια μου!
    ομορφες οι προτασεις σου!
    ειδικα η σοκολατα!
    φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
  6. σοκολατακια!!!!!!!! υπαρχει ανθρωπος που δε τρελαινται για σοκολατα??? αντε πρωι πρωι...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κάνε πως δεν βλέπεις!!! Φιλάκια!!

      Delete
  7. Πολύ ωραίες οι κούπες και η τούρτα φαίνεται όπως το όνομά της...κόλαση. Σλουρπ! Καλημέρα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κόλαση δε λες τίποτα!!! Φιλάκια!!!

      Delete
  8. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου Μαράκι!
    Εύχομαι Αγάπη και πάλι Αγάπη!
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ Κατερίνα μου πάντα ν'αγαπάμε και να μας αγαπάνε!! Φιλάκια!

      Delete
  9. Πολύ όμορφες οι κούπες!Αλλά η τούρτα καί τά σοκολατάκια,σούπερ!!Happy Valentine's Day Μαρία μου!!
    Καλά νά περάσης!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Επίσης Dimi μου!!! Σ'ευχαριστώ πολύ!!

      Delete
  10. Η σοκολατένια σου καρδιά, μου έκλεψε την λιχούδα μου καρδιά!!! Οι κούπες δε, μια γλύκα! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να κι άλλη λιχούδα!!! Φιλάκια!!!

      Delete
  11. Τι γλυκλα είναι αυτά!!! Κόλαση!! Γι'αυτό και μόνο αξίζει να γιορτάσεις την αυριανή μέρα! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Φυσικά κι αξίζει!! Αφορμή για σοκόλαση!!! Φιλάκια!!

      Delete
  12. Μου αρεσαν πολυ οι κουπες!!αλλα η σοκολατοκολαση...OMG!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άλλο πράγμα σου λέω!!! Φιλάκια!

      Delete
  13. Για Βαλεντίνο δεν ξέρω Μαράκι μου αλλά αυτή η σοκολατένια κόλαση με κατέκτησε άνευ όρων!!! Αμάν αμάν!!!
    :) Φιλάκια πολλά!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άσε τον Βαλεντίνο και πιάσε την σοκολάτα!!! Φιλάκια!!!

      Delete
  14. Πολύ όμορφες οι προτάσεις σου!! Ιδιαίτερα μου άρεσαν οι κούπες!!!
    ...Πέρνα από το blog μου για να συμμετάσχεις στο παιχνίδι της αγάπης...
    Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ωωωω σ'ευχαριστώ πολύ!!! Θα περάσω αμέσως!

      Delete
  15. Σε νιώθω απόλυτα!!! Φιλάκια ερωτευμενάκι!!!

    ReplyDelete
  16. Πολύ όμορφες προτάσεις!! Happy V-Day!! Τρέχω να διαβάσω το Chocodeath!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να το διαβάσεις και να το φτιάξεις!!! Φιλάκια!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips