Wednesday, January 22, 2014

A new award-Ένα νέο βραβειάκι

Λοιπόν αυτή η χρονιά ξεκίνησε υπέροχα!!! Βρέχει βραβεία! Η Μαριλένα και η Ελεάννα μου έδωσαν το βραβείο των 11! Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ πολύ!!!


Οι κανόνες του βραβείου είναι:
  • Να αναφέρεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
  • Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σου έδωσε το βραβείο
  • Να δώσεις το βραβείο σε 11 άτομα και να τους ενημερώσεις
  • Και να γράψω με την σειρά μου 11 ερωτήσεις γι'αυτούς που θα βραβεύσω
 Και ξεκινάμε!!!
  1. Μ'αρέσει απίστευτα ο ήλιος! Παίζει να παθαίνω και μίνι κατάθλιψη όταν για μέρες δεν έχει ήλιο!
  2. Τρελαίνομαι για γλυκά! Πραγματικά τρελαίνομαι!!! Αν δω γλυκό μπορεί και να μη φάω φαγητό για να φάω το γλυκό. Κακό για την σιλουέτα το ξέρω.
  3. Το όνειρό μου είναι να έχω το δικό μου εργαστήρι για να κάνω τις κατασκευούλες μου αλλά κυρίως για να ζωγραφίζω!
  4. Ναι ζωγραφίζω! Δεν σας το είχα πει ε? Το σπίτι μου έχει μόνο δικούς μου πίνακες! Γιατί είμαι και ψώνιο! Αλλά περισσότερο μ'αρέσει το σκίτσο!
  5. Μ'αρέσει να κάνω βόλτες με τα παιδάκια μου.
  6. Μ'αρέσει να παίζουμε και ν'ακούμε μουσική με τα παιδάκια μου! Όλων των ειδών όχι μόνο παιδικά! Εντάξει δε θα ακούσουμε και χέβι μέταλ είναι νωρίς ακόμα!
  7. Δε μ'αρέσει να βλέπω τηλεόραση! Ειδικά τώρα τελευταία με την καταστροφολογία και κυρίως αυτό που μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια δεν την ανοίγω καθόλου.
  8. Αγαπημένο μου γλυκό είναι τα γλυκά του ταψιού και κυρίως τα σαραγλάκια! (πάλι στο γλυκό το γύρισα)
  9. Μ'αρέσει να οδηγώ χωρίς προορισμό! Αλλά έχω καιρό να το κάνω και μου έχει λείψει πολύ!
  10. Μ'αρέσουν τα μακρινά ταξίδια με το αυτοκίνητο!
  11. Μ'αρέσει να τριγυρνάω στους αρχαιολογικούς χώρους και να μαθαίνω καινούρια πράγματα! Και στα μουσεία! Ανυπομονώ να μεγαλώσουν λίγο τα παιδιά για να τα πηγαίνω!
Οι ερωτήσεις της Μαριλένας:
  1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου τραγούδι αυτή την εποχή? Daft Punk ft. Pharrell Williams-Get lucky. Με ανεβάζει απίστευτα αυτό το κομμάτι κι αρέσει και στον γιο μου που το χορεύει!!!
  2. Ο κόσμος να χαλάσει εσύ... Εγώ κατάσταση ζεν! Και πάμε ωωωμμμμμμμμ!!!
  3. Μετανιώνεις... Για τίποτα! Και χαίρομαι για όλα τα λάθη μου αλλιώς δε θα είχα βάλει μυαλό ούτε θα ήμουν εδώ που είμαι!
  4. Θα ήθελες να είχες γεννηθεί... Πλούσια? Χαχαχαχαχα!
  5. Ποιο βιβλίο νιώθεις ότι περιγράφει την ζωή σου? Τα περισσότερα βιβλία που διαβάζω είναι λίγο "περίεργα" και δεν έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα! Είναι φαντασίας καθαρά!
  6. Αν σου έλεγα να ταξίδευες με τον Τιτανικό ενώ θα γνώριζες ότι δε θα σωζόσουν στο τέλος, θα ανέβαινες στο πλοίο όμως αν σου έλεγα ότι θα έσωζες ζωές? Και τα παιδάκια μου? Θα μείνουν μόνα χωρίς μανούλα? Καλέ δεν είμαι ΜακΓκάιβερ εγώ! Με μπέρδεψες!
  7. Ποιος ονόμασε τον πλανήτη μας Γη? Κάποιος αρχαίος? Ονόματα δεν ξέρουμε οικογένειες δε θίγουμε!
  8. Αν ήσουν χρώμα θα ήσουν... Μωβ! Ή λιλά! Ή απόχρωση του μωβ τέλος πάντων! Αγαπημένο χρώμα!
  9. Αν έπαιζε ένας ηθοποιός εσένα σε έργο για την ζωή σου θα ήταν ο/η...και γιατί? Η Rene Zellweger! Γιατί συνέχεια της συμβαίνουν κάτι κωμικοτραγικά!!!
  10. Θα έλεγες ψέμματα σε κάποιον ετοιμοθάνατο έστω και για να μην τον στεναχωρήσεις? Φυσικά! Θα το καταλάβαινε βέβαια αλλά ναι!
  11. Θα προτιμούσες να ήσουν φύλακας-αγγελος ή τιμωρός? Κοίτα ώρες ώρες μου έρχεται να ρίξω ξύλο σε καμιά 300αριά! Αλλά δε μου πάει και πολύ οπότε φύλακας-άγγελος! Έχει λιγότερο αίμα!
Πάμε στον 2ο γύρο!!! Ερωτήσεις Ελεάννας:
  1. Όταν είσαι πολύ εκνευρισμένη με ποιον τρόπο ηρεμείς τον εαυτό σου? Απομακρύνομαι από την αιτία κι αν δεν μπορώ μετράω από μέσα μου!
  2. Ποια εποχή σου αρέσει και γιατί? Το καλοκαίρι! Μ'αρέσει η ζέστη κι η ψευδαίσθηση της ανεμελιάς του καλοκαιριού!
  3. Τι θα σ'έκανε ν'απομακρυνθείς από έναν άνθρωπο? Η υποκρισία!
  4. Τι υπάρχει ΠΑΝΤΑ μες την τσάντα σου? Μωρουδίστικα πράγματα! Είναι περισσότερα κι από τα δικά μου!
  5. Αν ήσουν ήρωας κάποιου παραμυθιού, ποιος θα ήθελες να είσαι? Ο Μικρός Πρίγκηπας!
  6. Ποιο βιβλίο διάβασες τελευταία και σου άρεσε πολύ? Το Game of Thrones αν και είναι τόμοι και δεν τους έχω τελειώσει όλους!
  7. Υπήρχε κάποιο παιχνίδι όταν ήσουν μικρή που δεν μπορούσες να αποχωριστείς? Δεν δένομαι πολύ με τα υλικά πράγματα κι ήμουν έτσι από μικρή. Δεν είχα κάποιο ξεχωριστό παιχνίδι!
  8. Ποιος λόγος θα σε έκανε να σταματήσεις να μπλογκάρεις? Αν σταματούσε έστω και στο ελάχιστο να μου είναι ευχάριστο!
  9. Σου δίνουν να επιλέξεις 5.000 ευρώ ή ένα σπίτι στην εξοχή. Ποιο διαλέγεις και γιατί? Κοίτα να δεις θα έλεγα το σπίτι στην εξοχή αλλά έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα δε συμφέρει καθόλου οπότε θα προτιμήσω την κουρτίνα 1 τα λεφτά!
  10. Θα υιοθετούσες ένα παιδί? Εννοείται!!! Αλλά ξέρω ότι είναι πολύ δύσκολο...δυστυχώς...
  11. Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό και σου θυμίζει τα παιδικά σου χρόνια? Τα καλοκαίρια στο χωριό μου! 3μήνες ολόκληρους καθόμουν εκεί!

Και τώρα οι ερωτήσεις μου!

  1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζώο?
  2. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου τραγουδιστής/στρια ή μουσικό συγκρότημα?
  3. Ποια είναι η χειρότερη ατάκα που σου έχουν πει στο καμάκι?
  4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου αντικείμενο μέσα στο σπίτι?
  5. Πως θα περνούσες ένα χειμωνιάτικο Κυριακάτικο βροχερό απόγευμα?
  6. Ποια είναι η αγαπημένη σου στιγμή της ημέρας?
  7. Ποια είναι η αγαπημένη σου ανάρτηση?
  8. Ποιος είναι ο αγαπημένος σου ζωγράφος/καλλιτέχνης?
  9. Έρχεται κάποιος και σου λέει "δώσε μου τα λεφτά σου ή σε σκοτώνω" (κούφια η ώρα) τι κάνεις?
  10. Θα προτιμούσες να είσαι ιατροδικαστής ή νεκροθάφτης?
  11. Ποια είναι η αγαπημένη σου ασχολία αυτή την εποχή?
Εννοείται να εξηγήσετε και το γιατί σε όλες!!!

Το βραβειάκι το δίνω:
  1. Στην Βίκυ
  2. Στην Βάνα
  3. Στην Μαρία
  4. Στην Χριστίνα
  5. Στην Εύα
  6. Στην Σοφία
  7. Στην Έλλη
  8. Στην Λίτσα
  9. Στην Βίκυ
  10. Στην Κατερίνα
  11. Στην Ειρήνη & Σοφία
Ελπίζω να μην το έχετε πάρει κορίτσια!!!!

Update: Η Aby μου έδωσε κι αυτή το βραβείο και παραθέτω εδώ τις απαντήσεις στις ερωτήσεις μου! Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και πάλι!

  1. Αγαπημένο βιβλίο? Ο φτωχούλης του Θεού-Νίκος Καζαντζάκης.
  2. Θα άλλαζες χώρα για να είσαι μ'αυτόν που αγαπάς? Γιατί καλέ τι έχει η Ελλαδίτσα μας?Δύσκολη ερώτηση αλλά υποθέτω πως ναι. Εξαρτάται όμως από πολλά!
  3. Το πιο όμορφο ταξίδι που έχεις πάει που ήταν? Ρώμη!!! Αχ πέρασα υπέροχα και θέλω τόσο πολύ να ξαναπάω! Κι ας ξεπατώθηκα στα αρχαία!
  4. Ποιο συγκρότημα/τραγουδιστή θες να δεις live? Depeche Mode!
  5. Πόσες ώρες περνάς μπροστά από τον υπολογιστή σου? Πλέον με τα παιδιά? Υπάρχουν και μέρες που δεν προλαβαίνω καν να τον ανοίξω! Σε φυσιολογικές συνθήκες κάπου 1 ώρα την ημέρα!
  6. Ποιο είναι το όνειρο σου που δεν έχει πραγματοποιηθεί ακόμα? Να έχω το δικό μου εργαστήρι για να κάνω τις κατασκευές μου και να ζωγραφίζω!
  7. Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι στη ζωή σου τι θα άλλαζες? Δε νομίζω ν'άλλαζα τίποτα μ'αρέσει έτσι όπως είμαι!
  8. Σε κουράζει το blogging? Αν με κούραζε δε θα το έκανα! Το μόνο μου παράπονο είναι ότι δεν έχω αρκετό χρόνο 'ασχοληθώ όσο θα ήθελα!
  9. Έχεις αδέρφια? Έχω έναν μικρότερο αδερφό! Ανύπαντρο! Όποια θέλει προξενιό ας μου πει!
  10. Ποιο από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα πιστεύεις ότι έχεις? Την περηφάνεια!
  11. Πόσο σημαντικοί είναι οι φίλοι στη ζωή σου? Μετά την οικογένειά μου είναι οι φίλοι μου!


Update No2: Το Δελφινάκι μου έδωσε κι αυτή το βραβείο κι εδώ είναι οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!

  1. Πότε δημιούργησες το blog σου? Τον Αύγουστο του 2012.
  2. Από που προέρχεται η ονομασία στο blog σου? Από το nickname μου.
  3. Τι σου αρέσει ποιο πολύ στο blogging?  Ότι λειτουργεί σαν ψυχοθεραπεία για μένα και μέσα από αυτό έχω γνωρίσει πολύ αξιόλογους ανθρώπους!
  4. Σε εκνευρίζει κάτι στο blogging και αν ναι, τι? Ναι!! Ο blogger που ώρες ώρες κάνει τα δικά του και χάνω τον μπούσουλα!
  5. Πόση ώρα αφιερώνεις στο blog σου? Όχι τόση όση θα ήθελα!
  6. Νοιώθεις να σε χαλαρώνει, να σε ξεκουράζει το blogging και οι ώρες που αφιερώνεις στο δικό σου blog? Όπως είπα είναι η ψυχοθεραπεία μου και με βοηθάει απίστευτα όταν είμαι πιεσμένη από την καθημερινότητα!
  7. Παίρνεις δύναμη από τα σχόλια των αναγνωστών σου? Πως νιώθεις ότι καθημερινά μέσω σχολίων "μιλάς" με γνωστούς, άγνωστους? Είναι ωραίο να βλέπεις ότι οι άλλοι εκτιμάνε την δουλειά σου ότι κι αν είναι αυτό! Και μ'αρέσει που είμαστε όλοι μια παρέα κι ανταλλάσουμε απόψεις και σχόλια καθημερινά κι ας μην ξέρω προσωπικά κανέναν!
  8. Έχεις γνωρίσει από κοντά bloggers? Όχι αλλά θα ήθελα πολύ να γνωρίσω κάποιους από κοντά!
  9. Στα χρόνια που έχεις το blog σου, σε στεναχώρησε και σε πλήγωσε κάποιο μπλογκογεγονός? Όχι μέχρι στιγμής δε μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο!
  10. Πώς νιώθεις από το γεγονός ότι η μπλογκογειτονιά μας, είναι μια μικρή κοινωνία με ευαίσθητους ανθρώπους, με αγάπη, με διοργάνωση φιλανθρωπικών εκδηλώσεων? Χαίρομαι απίστευτα που ανακάλυψα αυτήν την μπλογκογειτονιά και που πλέον είμαι μέρος αυτής!
  11. Συμμετέχεις με οποιοδήποτε τρόπο στις φιλανθρωπικές εκδηλώσεις της μπλογκογειτονιάς μας? Συμμετέχω αλλά δυστυχώς όχι σε όλες λόγω έλλειψης χρόνου. Με δύο μικρά παιδιά παλεύω για να βρω λίγο χρόνο ελεύθερο! 


Update No3: Η Μάρω από το Nice things μου έδωσε κι αυτή το βραβείο και την ευχαριστώ!!!! Αυτές είναι οι απαντήσεις στις ερωτήσεις της.
  1. Σε ποια παράσταση θεάτρου/μιούζικαλ/μπαλέτου κλπ είδατε και σας άρεσε πολύ? Δυστυχώς η τελευταία φορά που είδα κάτι τέτοιο ήταν πριν 2 χρόνια την Λίμνη των Κύκνων στο Μέγαρο Μουσικής. Μάλλον πρέπει να κάνω κάτι γι'αυτό!
  2. Ποιο είναι το αγαπημένο σας μέρος που σας αρέσει να πίνετε καφέ/περπατάτε/κάθεστε? Μ'αρέσει να πίνω καφέ σ'ένα καφενείο στο Θησείο, να περπατάω κάτω από την Ακρόπολη και να κάθομαι οπουδήποτε έχει πράσινο!
  3. Τι είναι αυτό που σας κρατάει μέσα στην κρίση/ανεργία και σας δίνει αισιοδοξία? Ευτυχώς είμαι από τις τυχερές που έχω δουλειά (για πόσο ακόμη δεν ξέρω) αλλά με τους φόρους κι όλα αυτά...προσπαθώ να μη τα σκέφτομαι και να ζω την κάθε μέρα με απλά πράγματα, στιγμές!
  4. Επειδή πρόσφατα άρχισα να πίνω τσάι και το λατρεύω τσάι ή καφέ? Α εύκολη ερώτηση!Δεν πίνω καφέ ποτέ οπότε τσάι!
  5. Που ήταν οι καλύτερες διακοπές που κάνατε? Στην Ρώμη! Πέρασα απίστευτα κι ας κουράστηκα απίστευτα!
Η Μάρω έβαλε μόνο 5 ερωτήσεις για να μη μας κουράσει! Ευτυχώς δηλαδή γιατί αυτή η ανάρτηση σκοπεύει να φτάσει τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη!

Και πάλι ευχαριστώ όλες τις κοπέλες που μου χάρισαν το βραβείο!
post signature

38 comments:

  1. Χαχαχαχα....πολύ μ'αρέσει το χιούμορ σου Μαρία!! Φιλιά :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δήμητρα :))

      Delete
  2. Πολύ ωραίες απαντήσεις έδωσες!!
    Λοιπόν, στο just με πρόλαβες...πάνω που ετοιμαζόμουν να κάνω την ίδια δημοσίευση! Σ΄ευχαριστώ που μου το χαρίζεις!! 44 ερωτήσεις/απαντήσεις, so far... !!!! Ουπς...
    Πάω τώρα να προσθέσω και τις δικές σου!
    Φιλάκια και πάλι ευχαριστώ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πωπω χαρά στο κουράγιο σου τόσες ερωτο-απαντήσεις!!!Φιλάκια!

      Delete
  3. Ευχαριστώ πολύ πολύ. Θα δρομολογήσω απαντήσεις αν και σε κάποιες δεν ειμαι ακόμα σίγουρη τι θα απαντουσα.
    Καλο βράδυ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Περιμένω να διαβάσω απαντησούλες! Φιλάκια!

      Delete
  4. σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου!!! :)

    ReplyDelete
  5. καλοκαιρινή ζεν μου Μαρία!! :) σ'ευχαριστώ πάρα πολύ που με επέλεξες.. μου αρέσει κι εμένα το game of thrones, έχω δει μέχρι και 3ο κύκλο σε dvd και ανυπομονώ να δω τον 4ο τον Απρίλη!!! γίνεται χαμός να υποθέσω? τρελαίνομαι! μου άρεσε που έμαθα περισσότερα για σένα.. :) φιλάκια

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χεχε!!! Σ'ευχαριστώ!
      Δεν έχω φτάσει ακόμα στο 4ο βιβλίο λόγω έλλειψης χρόνου! Μάλλον θα μου πεις εσύ τι γίνεται πρώτα! Φιλάκια!!!

      Delete
    2. όποτε θες!!! χε χε.. :)

      Delete
  6. Τελικά ωραίο είναι να γνωριζόμαστε περισσότερο σου εύχομαι να αποκτήσεις το εργαστήρι σου .
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ μακάρι Νικόλ μου σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!!!

      Delete
  7. Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου! Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου! Φιλάκια!

      Delete
  8. Αχ γλυκατζού μου εσύ! (πω πω είχα ξεχάσει τα υπέροχα σαραγλάκια, που έφτιαχνε κάποτε η γιαγιά μου και η μαμά μου!)
    Ωραίες όλες σου οι απαντήσεις αλλά και οι ερωτήσεις σου, τέλειες!
    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα σ'ευχαριστώ Μαρία!!! Τέλεια τα σαραγλάκια έ? Φιλάκια!!!

      Delete
  9. Ευχαριστούμε για το βραβείο!!! Η απαντήσεις σύντομα...
    Το σαραγλι μου αρέσει κι εμένα, έχω αναρτήσει και την συνταγή!!! ;-)
    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μια φορά είχα επιχειρήσει να κάνω αλλά δεν τα είχα πετύχει να πω την αλήθεια!Θα την κοιτάξω την συνταγούλα!Φιλάκια!!!

      Delete
  10. καλημερα φιλη μου!
    συγχαρητηρια για το βραβειο και οσα συνοδευει!
    να εισαι καλα
    φιλακια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ φίλη μου!Φιλάκια!!!

      Delete
  11. Είσαι ακριβώς όπως σε είχα φανταστεί: ευχάριστη και χωρίς εμπάθειες. Σαν ένα γλυκό (χαχα!) μωρό! Κοινώς, έχετε κι άλλο ένα μωρό στο σπίτι σας! Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όλα τα μωρά στην πίστα!!!Χαχαχαχα! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  12. Απόλαυσα τις απαντήσεις σου!
    Με γεια το όμορφο βραβείο!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Έλενα! Φιλάκια!

      Delete
  13. Τρελαίνομαι για τις απαντήσεις σου! Θα μπω κι εγώ σε ζεν διάθεση μαζί σου! Φιλιά και συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και πάμε όλοι μαζί ωωωωμμμμμμ!!! Σ'ευχαριστώ πολύ! Φιλάκια!

      Delete
  14. Ηλιος, θάλασσα, γλυκά, παγωτά!!! Και να κάαααααθομαι!! Χαχαχα!! Αυτά είναι Μαράκι!!! Πολύ ωραίες απαντήσεις!!!
    Φιλάκι απολλά πολλά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έτσι Μαριλένα έτσι! Γιατί τι άλλο θέλεις σ'αυτή τη ζωή? αχαχαχα!Φιλάκια!

      Delete
  15. ωραίες οι απαντήσεις σου..χαίρομαι που έχουμε κοινό τη θάλασσα , το καλοκαίρι , το λιλά και τα γλυκά :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Δελφινάκι μου!

      Delete
  16. Όμορφες οι απαντήσεις σου.
    Φιλάκια ...

    ReplyDelete
  17. Συγχαρητήρια για το βραβείο! Απόλαυσα τις απαντήσεις σου! Άσε και εγώ διαβάζω το Game of Thrones έχω δει και τα επεισόδια μέχρι τώρα, αλλά μου φαίνεται ότι όπως πάει πρώτα θα βλέπω και μετά θα διαβάζω!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ κι εσύ παθούσα? Μου φαίνεται κι εγώ θ'αρχίσω να τα βλέπω γιατί δεν προλαβαίνω με τίποτα να τα διαβάσω! Φιλάκια!

      Delete
  18. Μαράκι ταιριάζουμε σε αρκετά όπως τις βόλτες με το αυτοκίνητο, η αγάπη για τους αρχαιολογικούς χώρους και τα μουσεία, το ότι δε βλέπω ποτέ πια τηλεόραση...Πολύ μου άρεσαν οι απαντήσεις σου και η έμφαση στο ρόλο της μαμάς! Σας θαυμάζω τις μανούλες που μπορείτε και καταφέρνετε να κάνετε τα πάντα και πάντοτε με παρέα τα παιδάκια σας :-)
    Καλέ δείξε μας κανέναν πίνακα σου, τα ταλέντα πρέπει να δείχνονται! :-)
    Πολλά φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι πολύ που ταιριάζουν τα γούστα μας Κατερινάκι μου! Κι αν έχεις πρόγραμμα καταφέρνεις πολλά είτε με παιδιά είτε χωρίς! Απλά με τα παιδιά είναι λιγάκι δύσκολο να τα προλάβεις όλα στην ώρα τους αχαχαχα!
      Όταν θα είμαι έτοιμη θα βάλω τους πίνακες μου! Είμαι λίγο ντροπαλούλα σ'αυτό!
      Φιλάκια!

      Delete
  19. Μαράκι μου καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Πήρα το βραβείο σου αν και καθυστερημενα θα σε ευχαριστήσω και θα επανέλθω σύντομα με ανάρτηση! Σ' ευχαριστώ πολύ!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips