Sunday, December 15, 2013

My secret Santa-Ήρθε το δωράκι μου

This Friday the mailman came with something different from bills (luckily). My gift from my secret Santa came!!! Marilena organized a Secret Santa's Swap whereas every person who participates was chosen by lottery to send a gift to someone else. But the recipient doesn't know who was going to send him a gift! This is all the magic because you are wondering who might be your secret Santa and what the gift will be!

My gift was sent previous week and I'm waiting anxiously to see the one who is going to take it if he likes it! So after waiting, the days were passing by (ok they weren't so many days) my gift came!!! My own secret Santa is Nikol from XeiroPoiimata tis Nikol!

So I open the envelope and I find this adorable card! What a beautiful little angel!

Την Παρασκευή με επισκέφτηκε ο ταχυδρόμος με κάτι διαφορετικό από λογαριασμούς (ευτυχώς). 'Ηρθε το δωράκι μου από τον κρυφό μου Άη Βασίλη!!! Η Μαριλένα διοργάνωσε ένα παιχνίδι που όσοι δήλωσαν συμμετοχή κληρώθηκαν να στείλουν ένα δώρο σε κάποιον άλλον. Ο παραλήπτης όμως δεν ήξερε ποιος θα του έστελνε δώρο! Εκεί είναι όλη η μαγεία γιατί αναρωτιέσαι ποιος να κληρώθηκε τελικά και τι θα είναι το δώρο!

Το δικό μου το δώρο το έστειλα την προηγούμενη βδομάδα και περιμένω με αγωνία να δω αυτός που θα το παραλάβει αν θα του αρέσει! Κι έτσι λοιπόν αναμένοντας, περνούσαν οι μέρες (καλά δεν πέρασαν δα και τόσο πολλές) ήρθε το δικό μου δώρο!!! Ο δικός μου κρυφός Άη Βασίλης είναι η Νικόλ από το ΧειροΠοιήματα της Νικόλ!

Το ανοίγω και βρίσκω αυτή την υπέροχη κάρτα! Μα τι όμορφο αγγελάκι!



And inside Nikol's wishes, a heart and more angels!

Και μέσα οι ευχούλες μαζί με μια καρδούλα και περισσότερα αγγελάκια!


Then I find my gift, a gorgeous lucky charm that is already hanged above my front door to bring us good luck the new year that is about to come.

Ανοίγω το φάκελο και βρίσκω το δωράκι μου, ένα υπέροχο γούρι που ήδη κρεμάστηκε πάνω από την πόρτα του σπιτιού να μας φέρνει καλή τύχη τη νέα χρονιά που μας έρχεται.


But wait there is more! My secret Santa was very generous and made me one more gift! This lovely necklace handmade from Nikol! I'm so excited! Isn't it beautiful? I can't wait to wear it!

Αλλά δε τελειώσαμε εδώ! Ο κρυφός μου Άη Βασίλης ήταν πολύ γενναιόδωρος και μου έκανε και δεύτερο δωράκι! Πετάω από την χαρά μου! Αυτό το υπέροχο κολιέ από τα χεράκια της Νικόλ!!! Δεν είναι υπέροχο? Ανυπομονώ να το φορέσω!


Thank you so much Nikol! I wish you the best for 2014 but mostly health and joy!

Σ'ευχαριστώ πολύ Νικόλ! Σου εύχομαι ότι καλύτερο για το 2014 αλλά κυρίως υγεία και χαρά!
post signature

41 comments:

  1. Α, είναι τέλεια τα δωράκια!
    Μπ΄ραβο στον ...Άι-Βασίλη!
    Να τα χαρείς!

    ReplyDelete
  2. Με γεια τα δωράκια σου, είναι πολύ όμορφα να είσαι καλά να τα χαρείς.

    ReplyDelete
  3. Κι εγώ στην αναμονή είμαι ή μάλλον στην προσμονή!
    Μακάρι να έχουμε όλοι μας όμορφες γιορτές! Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άντε να δούμε ποιος είναι ο δικός σου κρυφός Άη Βασίλης!
      Καλές γιορτές να έχουμε! Φιλάκια!

      Delete
    2. Αχ! Πονηρό και γλυκό μου πλασματάκι!! Ώστε δεν ήξερες ε;;;.....!!! Είσαι ΥΠΕΡΟΧΗ και σ' αγαπώ πολύ! Κι έλα σήμερα από κει καμιά επίσκεψη ντε! Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη σου! Φιλάκια και καλημέρες γλυκές, θεόγλυκες και να έχεις κι εσύ υπέροχες γιορτές!! :))))

      Delete
    3. Σ´ευχαριστω πολυυυυυ!!!!

      Delete
  4. Τι ομορφα δωρακια; Να σου φερει τυχη το γουρι Μαρακι μου και να'σαι παντα γερη να φορας το υπεροχο κολιε σου!
    Εγω πηρα μερος σε αλλο παιχνιδακι και περιμενω χειροποιητη καρτα!
    Καλη εβδομαδα να'χουμε, φιλια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Σοφία!Με το καλό να παραλάβεις την καρτούλα σου!Φιλάκια!

      Delete
  5. Πολύ όμορφα όλα...Η ρομαντική και ευαίσθητη Νικόλ μόνο τέτοια θα έφτιαχνε...έχει ιδιαίτερη αγάπη στα αγγελάκια.. είναι πολύ όμορφα όλα τα δώρα αλλά και η καρτούλα...να τα χαρείς

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Δελφινάκι μου!Είναι όντως πολύ όμορφα!

      Delete
  6. Replies
    1. Καλή εβδομάδα να έχεις!Φιλάκια!

      Delete
  7. Καλημέρα Μαρία και καλή εβδομάδα! Τα δωράκια σου υπέροχα! Πάντα η ζωή να σου δίνει δώρα, απλόχερα! Σε φιλώ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου!Καλή εβδομάδα να έχεις!Φιλάκια!

      Delete
  8. Υπέροχα!!!!!!!
    Καλοφόρετο το κολιέ και πάντα τύχη στο σπιτικό σου με το υπέροχο γούρι...
    Καλή εβδομάδα να έχεις...
    **Αννιώ**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!Καλή εβδομάδα!

      Delete
  9. Α!!!!!!!! Πανέμορφα!!! Πολύ χαίρομαι που πέρασες όμορφα με την ανταλλαγή μας Μαρία μου!!!
    Να τα χαρείς τα δωράκια σου!!! Και του χρόνου!!
    Πάντα με υγεία!!
    Καλή βδομάδα να χεις!!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαριλένα μου σ'ευχαριστώ πολύ που διοργάνωσες την ανταλλαγή,ήταν υπέροχη!Και του χρόνου πάλι εδώ να ξανακάνουμε ανταλλαγή!Καλή εβδομάδα να έχεις!Φιλάκια!

      Delete
  10. Να τα χαρείς τα δωράκια σου! Πολύ όμορφα!

    ReplyDelete
  11. Πανέμορφα τά δωράκια τής Νικόλ,Μαρία μου!!!Νά τά χαρείς!!!!Καλότυχο τό γούρι!!!
    Καλές καί χαρούμενες εορτές σού εύχομαι!!!Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Καλές γιορτές να έχεις!Φιλάκια!

      Delete
  12. Με γεια και με χαρά τα δωράκια σου, πανέμορφα είναι!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Έλενα!Καλή εβδομάδα!

      Delete
  13. Με γεια τα δωράκια σου, να τα χαρείς! Είναι πολύ όμορφα, μπράβο στον μυστικό σου Αη-Βασίλη (και δημιουργό τους)!!!
    :)))
    Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκια!

      Delete
  14. Υπέροχα τα δωράκια σου, να τα χαρείς!!!!

    ReplyDelete
  15. Οοο τυχερούλα! Ήρθε για σένα νωρίτερα ο Άη Βασίλης :)
    Όμορφα δώρα και το γουράκι, το αγαπημένο μου!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναιιιι πήρα το πρώτο μου δωράκι λίιιγο νωρίτερα!Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Delete
  16. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου Μαρία μου και πάντα, όλη τη χρονιά να έχεις δωράκια αγάπης που θα σου φέρνουν τύχη!!! -:))
    Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ´ευχαριστω πολυ! Μακαρι ολοι μας να εχουμε αγαπη κ τυχη!

      Delete
  17. Μαρία μου χαίρομαι που σου άρεσαν , σου εύχομαι πολλά δώρα ακόμα . Αντε ένα τσιγάρο δρόμος και έκανε μια βδομάδα να έρθει .
    Φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι έχει πολύ δουλειά το ταχυδρομείο! Κι εμένα 1 βδομάδα έκαναν να πάνε!!!
      Σ'ευχαριστώ και πάλι Νικόλ μου για τα υπέροχα δωράκια!Φιλάκια!

      Delete
  18. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου,είσαι πολύ τυχερή,να τα χαρείς!!!!!!
    Καλές γιορτές!!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ρένα!! Να περάσεις υπέροχα! Φιλάκια!

      Delete
  19. Πολύ όμορφα τα δωράκια! Να τα χαρείς!! Συγχαρητήρια και στη δημιουργό φυσικά!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερινάκι μου!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips