Wednesday, December 18, 2013

My christmas cards-Οι χριστουγεννιάτικες κάρτες μου

Some of them because everyday I'm making more. This year's Christmas I have plenty of time (totally not true) and after I participated to the christmas card exchange that Happy mail hosted, I decided to make some cards for my friends too! I had forgotten how beautiful it is to get a card and not just an e-mail or sms on my mobile for the wishes!

So firstly I made the cards for the card exchange to send to the 5 persons I was chosen to!

Κάποιες από αυτές γιατί κάθε μέρα φτιάχνω κι άλλες. Φέτος τα Χριστούγεννα που έχω πολύ χρόνο (που λέει ο λόγος) και με αφορμή το Happy mail που διοργάνωσε την χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή καρτών πήρα φόρα κι αποφάσισα να κάνω και για τους φίλους μου! Είχα ξεχάσει πόσο ωραίο είναι να λαμβάνεις μια κάρτα κι όχι ένα απλό e-mail ή μήνυμα στο κινητό για τα Χρόνια πολλά!

Έτσι λοιπόν έφτιαξα αρχικά τις κάρτες για την χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή για να τις παραλάβουν 5 άτομα που κληρώθηκα!

Christmas ornaments out of buttons.

Χριστουγεννιάτικα στολίδια με κουμπιά.



A 3d christmas tree.

Ένα τρισδιάστατο χριστουγεννιάτικο δέντρο.


With ribbon. I love the simplicity of this one.

Με κορδέλα. Λατρεύω την απλότητα αυτής της κάρτας.


A christmas tree.

Ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο.


A wreath out of pearls.

Ένα στεφάνι από πέρλες.


Και μ'αυτή μου εδώ την ανάρτηση λαμβάνω μέρος στο διαγωνισμό που διοργανώνει το αγαπημένο μας Δελφινάκι!
post signature

42 comments:

  1. Η κάρτα με το στεφάνι από πέρλες είναι κομψότατη, απίθανος συνδυασμός. Μου έφερε στο μυαλό την Όντρεϋ Χέιμπορν με το που την είδα!! Καλησπέρα Μαρία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Δήμητρα! Κι εμένα μ'άρεσε πολύ το αποτέλεσμα τελικά σ'αυτή!Φιλάκια!

      Delete
  2. πανεμορφες Μαρακι!!!!

    ReplyDelete
  3. Όμορφες όλες, κάθε μια με την δική της χάρη

    ReplyDelete
  4. ειναι τέλειες!!μου αρεσε αυτη με τα κουμπια πολυ και το 3d δεντρακι!! αμα πιάνουν τα χέρια σου κάνεις απίστευτα πράματα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ! Κι όμως είναι πολύ εύκολες να γίνουν!

      Delete
  5. Πολυ ομορφες Μαρακι μου! Τυχεροι αυτοι που θα τις λαβουν!!!

    ReplyDelete
  6. Όλες πολύ ωραίες, αλλά αυτή με τα κουμπιά είναι η αγαπημένη μου!!! Φιλάκια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη!Κι εμένα είναι η αγαπημένη μου!Φιλάκια!

      Delete
  7. Πάντα μου αρέσουν οι χειροποίητες κάρτες, και οι δικές σου είναι πολύ σικάτες .!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!

      Delete
  8. καλημερα!!!
    ειναι ολες εξαιρετικες!
    με κερδισε λιγο παραπανω αυτη με τα κουμπια!
    καλες γιορτες φιλη!
    φιλακια πολλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ!Φιλάκια φίλη μου!

      Delete
  9. Είναι πολύ όμορφες!!!!!! Καλές γιορτές να έχεις Μαρία!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Κι εσύ να περάσεις υπέροχα!

      Delete
  10. Αχ εγώ ακόμη ούτε τις έφτιαξα ούτε τις έστειλα τις δικές μου! Πρέπει οπωσδήποτε το ΣΚ!
    Πολύ όμορφες όλες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Άντε άντε μην αργείς!Περιμένω φωτό!Φιλάκια!

      Delete
  11. Είναι όλες πολύ πρωτότυπες!Μου άρεσε πολύ η πρώτη με τα κουμπιά!Καλές γιορτές!!!

    ReplyDelete
  12. Γειά στα χέρια σου, Μαρία! Όλες οι Χριστουγεννιάτικες καρτούλες σου είναι όμορφες, αλλά ειδικά οι δύο πρώτες, ξεχωρίζουν! Καλές γιορτές!
    Καλό βράδυ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Ειρήνη μου!Φιλάκια!

      Delete
  13. Μαρία μου, είναι φοβερές!! Μου άρεσαν πολύ, μπράβο!
    Σε φιλώ!

    ReplyDelete
  14. Εμένα μου άρεσε εκείνη με τα κουμπιά!! Επίσης και εκείνη με το δενδράκι..την έκανες υπέροχη μα πως την έκοψες έτσι..δύσκολο..Φιλάκια γλυκιά μου Αχτιδένια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καθόλου δύσκολο!Είναι πανεύκολη να γίνει!!Φιλάκια Αχτίδα μου!

      Delete
  15. Ο,τι και να κάνεις εμένα μου αρέσει, γιατί είναι εσύ!!!!! Σε έσκισα;; Χαχα!! Φιλιά πολλά από το παγωμένο "Ροβανιέμι" σου!! :)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όχι κυρία μου κάποιο λάθος κάνετε!Εγώ ένα Μπαλί έχω παραγγείλει!
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!!Φιλάκιααααα!

      Delete
  16. Πολύ όμορφες οι καρτούλες σου Μαρία μου!!Καί πρωτότυπες!!!Μού άρεσε αυτή μέ τά κουμπιά,τήν κορδέλα καί μέ τό στεφανάκι!!!Καί τού χρόνου!!!Φιλάκια!!!!

    ReplyDelete
  17. Τι φοβερές!! Ξεχώρισα την πρώτη και την τελευταία!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα!

      Delete
  18. Είναι αδύνατον να ξεχωρίσω κάποια! Είναι πανέμορφες και πρωτότυπες όλες!! Συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Delete
  19. Ω!!! Είναι τέλειες!!! Μπράβο σου Μαρία!!!
    Φιλάκια!!

    ReplyDelete
  20. Υπέροχες...
    Ερωτεύτηκα την πρώτη, έχω μια αδυναμία στα κουμπιά...
    Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι..
    **Αννιώ**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Κι εμένα μου αρέσουν τα κουμπιά! Καλές γιορτές να έχεις!

      Delete
  21. είναι πολύ όμορφες όλες....ευχαριστώ για τη συμμετοχή και καλή επιτυχία

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι!!!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips