Wednesday, September 25, 2013

Last minute vase-Ένα βάζο της τελευταίας στιγμής!

As I was preparing my cake I had to take care of my gifts and specifically this lovely bouquet of white roses.

Κι ενώ ετοίμαζα την τούρτα μου έπρεπε να τακτοποιήσω τα δωράκια μου και συγκεκριμένα αυτό το υπέροχο μπουκέτο λευκών τριαντάφυλλων.


I'm not very into the bouquets as they die so quickly and feel sorry for the poor flowers, they have soul too. I would rather prefer a pot although in a very strange way plants don't live for long in my hands even if I treat them well. Still hearing my grandma saying "if you have the hand, everything can be done". Apparently I don't have the hand for the plants...

Δεν είμαι και πολύ φανατική των μπουκέτων μιας και πεθαίνουν τόσο γρήγορα και τα λυπάμαι τα καημένα τα λουλουδάκια, έχουν κι αυτά ψυχή. Θα προτιμούσα μία ζωντανή γλαστρούλα αν και κατά ένα περίεργο λόγο δεν ζουν για πολύ στα χέρια μου όσο καλά κι αν τα φροντίζω. Ακόμα ακούω την γιαγιά μου να λέει "αν έχεις χέρι, τα πάντα πιάνουν". Μάλλον το δικό μου το χέρι δεν θέλει...





So I had to keep those roses alive as long as I could. They weren't many, only 5 roses, but the vase I had was too big to hold them. It wouldn't be attractive, it would look like empty, like something or some roses more missing. So I made a makeshift vase to decorate with my roses.

Γι' αυτό όφειλα κι εγώ να τα κρατήσω όσο πιο πολλές μέρες μπορούσα ζωντανά. Δεν ήταν πολλά τα τριαντάφυλλα, μόνο 5, και το βάζο που έχω είναι μεγάλο! Δε θα φαίνονταν όμορφα, θα έδειχνε πολύ άδειο. Έφτιαξα λοιπόν ένα αυτοσχέδιο βάζο για να φιλοξενήσει τα λουλουδάκια μου.


I got an empty aluminum can, any can is suitable as long as it is the size you want. But be careful as some of them have really sharp edges, we don't want any accidents. I wrapped it with a decorative paper, I stuck a ribbon to match and ...here is my new vase!
I cut the roses at the appropriate height and my composition is ready.

Πήρα ένα άδειο αλουμινένιο κουτί, οτιδήποτε κάνει αρκεί να σας βολεύει το μέγεθος, από κονσέρβα, κομπόστα, οτιδήποτε. Προσοχή όμως γιατί κάποια από αυτά κόβουν στις άκρες, μην έχουμε κι ατυχήματα. Το έντυσα με ένα απλό περιτύλιγμα, του έβαλα και μία κορδέλα και... έτοιμο το βαζάκι μου!
Έκοψα τα τριαντάφυλλα στο ανάλογο ύψος κι έτοιμη η σύνθεσή μου!


I placed my new vase with the roses to the table and continued preparing my cake.

Έβαλα το στολισμένο βαζάκι μου στο τραπέζι και συνέχισα την προετοιμασία της τούρτας μου!




post signature

4 comments:

  1. Πολύ όμορφο, έξυπνο & ευέλικτο! Καλημέρα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Υπάρχουν πάρα πολλές δυνατότητες με τα κονσερβοκούτια τελικά!Και τόσο χρήσιμα για τις καθημερινές μας ασχολίες!

      Delete
  2. Tα κονσερβοκούτια μ'έχουν ''βγάλει καθαρή'' τόσες πολλές φορές και τα καημένα δεν τους έχουμε κάνει ένα post.(Σου χρωστάω ένα guest post από το καλοκαίρι κι έχω ήδη έτοιμο ένα με κονσερβοκούτια.Τι λες;0
    Πολύ όμορφα χρώματα στο περιτύλιγμα! Φιλιά!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips