Wednesday, June 26, 2013

A pleasant surprise-Μία ευχάριστη έκπληξη!

And unexpected I would say! A prize from Dimitra and her wonderful blog with beautiful decoration ideas that give food for inspiration to make our space even more beautiful made by our hands!

Isn't it beautiful when they say that they like your blog and give you a prize? Yes yes yes I'm so excited! I love prizes!

Και αναπάντεχη θα έλεγα! Ένα βραβείο από την Δήμητρα και το υπέροχο μπλογκ της με τις ωραίες ιδέες διακόσμησης που δίνει τροφή για έμπνευση για να κάνουμε τον χώρο μας ακόμα πιο όμορφο φτιαγμένο από τα χεράκια μας!

Τι πιο όμορφο να σου λένε ότι το μπλογκ σου κι η προσπάθειά σου γενικά αρέσει τόσο ώστε να σου δίνουν ένα βραβειάκι! Ναι ναι ναι έχω ενθουσιαστεί! Μ'αρέσουν πολύ τα δωράκια!


The rules are to thank the person who gave us the prize and answer the following questions:
  1. Favorite magazine
  2. Beloved singer-music
  3. Favorite Youtube guru
  4. Favorite type of make-up
  5. Favorite place to stay
  6. Favorite movie
  7. How many pairs of shoes you own
  8. Favorite color
and to award 7 blogs notifying them for the prize.

So after I thanked Dimitra who offered me the prize through her  post  it is my turn now to answer the questions.

Favorite magazine. Hmmm generally I don't buy any particular magazine but every now and then if I see something interesting I take it. They are usually cook books.
Favorite singer-music. It's really hard to answer as I like good music from many different kinds. I listen to electro music but I go to mpouzoukia too. Although lately I have learned all the kids songs and have compromised with them!
Favorite Youtube guru. I watch many channels on Youtube and especially anything that has to do with crafting but the one that has made me a great impression is Lilith Moon who shows different hairstyles, formal and informal, and how to make them. As I am totally irrelevant with hairstyling she has saved me many times.
Favorite type of make-up. On my daily routine I put only pencil and mascara. I usually prefer soft tones and especially pink-lilac colors as I'm not really into intensive make-up, I believe that doesn't suit me.
Favorite place to stay. I love Greece! I love the sun! I love summers! If for some reason I couldn't stay in Greece I would go to Rome that I love so much!
Favorite movie. Gone with the Wind. Seriously I think I have watched it at least 15 times. And it is 2 3-hour parts! Really big!
How many pairs of shoes you own. Surely no more than 20 pairs from all seasons.
Favorite color. Lilac and turquoise!

And now it's time to give this prize to the following blogs:
Οι όροι είναι να ευχαριστήσουμε το άτομο που μας το πρόσφερε, ν'απαντήσουμε στις παρακάτω ερωτήσεις
    1. Αγαπημένο περιοδικό
    2. Αγαπημένος τραγουδιστής-μουσική
    3. Αγαπημένη Youtube guru
    4. Αγαπημένο είδος μακιγιάζ
    5. Αγαπημένο μέρος διαμονής
    6. Αγαπημένη ταινία
    7. Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις
    8. Αγαπημένο χρώμα
και να βραβεύσουμε με την σειρά μας 7 μπλογκς ειδοποιώντας τους για το βραβείο!

Κι αφού ευχαρίστησα την Δήμητρα για το βραβείο που μου πρόσφερε μέσω της ανάρτησής της ήρθε η σειρά μου να απαντήσω στις ερωτήσεις.

Αγαπημένο περιοδικό:
Χμμμ γενικώς δεν αγοράζω συγκεκριμένα περιοδικά αλλά που και που αν δω κάτι που με ενδιαφέρει το παίρνω. Συνήθως είναι με συνταγές αυτά που παίρνω.
Αγαπημένος τραγουδιστής-μουσική:
Δύσκολη ερώτηση γιατί μου αρέσει η καλή μουσική και δεν ξεχωρίζω τα είδη. Παίρνω λίγο απ'όλα αλλά περισσότερο ακούω electro αλλά πηγαίνω και στα μπουζούκια! Αν και τον τελευταίο καιρό με τον μικρό μου έχω μάθει όλα τα παιδικά και συμβιβάζομαι με αυτά!
Αγαπημένη Youtube guru:
Γενικά παρακολουθώ πολλούς στο youtube κι ειδικά ότι έχει σχέση με κατασκευές αλλά αυτή που μου έχει κάνει τρομερή εντύπωση είναι η Lilith Moon η οποία παρουσιάζει διάφορα χτενίσματα επίσημα κι ανεπίσημα και τον τρόπο που μπορείς να τα κάνεις. Για εμένα που είμαι άσχετη με την κομμωτική με έχει σώσει πολλές φορές.
Αγαπημένο είδος μακιγιάζ:
Στην καθημερινότητά μου δε βάφομαι παρά μόνο μολύβι και μάσκαρα! Συνήθως χρησιμοποιώ απαλούς τόνους κι ιδιαίτερα ροζ-λιλά μιας και δεν είμαι του έντονου, πιστεύω ότι δε μου ταιριάζει τόσο.
Αγαπημένο μέρος διαμονής:
Αγαπώ την Ελλάδα! Αγαπώ τον ήλιο! Αγαπώ τα καλοκαίρια της! Αν για κάποιον λόγο δε θα μπορούσα να μείνω Ελλάδα θα πήγαινα Ρώμη που την λατρεύω!
Αγαπημένη ταινία:
Το "Όσα παίρνει ο άνεμος". Μπορεί να την έχω δει καμιά 15αριά φορές! Κι όχι τίποτα άλλο αλλά είναι και 2 3ωρα!
Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις:
Σίγουρα δεν ξεπερνάνε τα 20, χειμωνιάτικα-καλοκαιρινά.
Αγαπημένο χρώμα:
Λιλά και τυρκουάζ!

Και τα μπλογκς που θα ήθελα να βραβεύσω με την σειρά μου είναι τα εξής:
post signature

10 comments:

  1. Με το καλό, για πολλά πολλά βραβεία, διαδικτυακά και μή :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβειάκι!Πάντα τέτοια ευχάριστα να έχουμε :)

      Delete
  2. καταρχην συγχαρητηρια για το βραβειο! οντως ειναι φοβερο συναισθημα!

    κατα δευτερον σε ευχαριστω για το δικο μου βραβειο! τελεια!

    Καλο blogging και πολλα πολλα ακομα βραβεια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Το άξιζες γιατί έχεις πολύ όμορφες και δημιουργικές ιδέες!

      Delete
  3. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ. Θα ανεβάσω σήμερα ανάρτηση. Συγχαρητήρια και για το γάμο. Τον οργάνωσες τέλεια.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!Θα περιμένω με χαρά να διαβάσω την ανάρτησή σου!

      Delete
  4. Κυκνάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!!
    Σου εύχομαι να γεμίσει το μπλογκ σου πολλά πολλά βραβεία!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ Νενάκι μου!Εύχομαι τα καλύτερα και σ'εσένα!

      Delete
  5. Μαρία μου σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο που μου έδωσες! Μπορεί να καθυστέρησα να σε επισκευτώ λόγω μιας βλάβης στα σχόλια και τα μέιλ μου αλλά ήρθα και χαίρομαι πολύ που γνώρισα το μπλογκ σου! Έχω βάλει το βραβείο σου στην σημερινή μου ανάρτηση, μπορείς να το δεις αν θέλεις εδω: http://maros-kindergarten.blogspot.gr/2013/07/blog-post_24.html
    Καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips