Monday, April 29, 2013

Easter candles-Λαμπαδίτσες!

This year I decided to make my own the votive candles for Easter for my family and I really liked the whole procedure. Because I made something personal for each one instead of going just for shopping in the stores.

The truth is that you find really special and outstanding candles in the stores but I preferred to make experiments. I wasn't quite sure for the result so I made them early so if anything got wrong I would have the time to go and buy a new one. It was my first time and I didn't know how they would be. Fortunately the result was above my expectations and everyone got excited with their candles.

Φέτος αποφάσισα να φτιάξω μόνη μου τις λαμπάδες για τους δικούς μου ανθρώπους και μπορώ να πω ότι μ'άρεσε πάρα πολύ η διαδικασία αυτή. Γιατί έφτιαξα κάτι προσωπικό στον καθένα και δεν πήγα να πάρω τις τυποποιημένες λαμπάδες από μεγάλα παιχνιδάδικα.

Η αλήθεια είναι πάντως ότι βρίσκεις ιδιαίτερα κομμάτια στα συνοικιακά μαγαζιά και πολύ ξεχωριστά αλλά προτίμησα να πειραματιστώ. Τις έκανα σχετικά νωρίς σε περίπτωση που δε μου πετύχαιναν να προλάβαινα να έπαιρνα άλλες. Μιας κι ήταν η πρώτη μου φορά δεν ήξερα πως θα μου βγουν. Τελικά το αποτέλεσμα με δικαίωσε κι ενθουσιάστηκαν όλοι με τις λαμπαδίτσες τους.




This one is for my mother's godchild, a candle with a metallic heart keyring and some beads.

Αυτή είναι για την βαπτιστήρα της μητέρας μου, μία λαμπαδίτσα με μπρελόκ μεταλλική καρδιά και διάφορα μπιχλιμπίδια.


This one is my candle with a burlap hanging heart in lilac and yellow.

Εδώ η δική μου λαμπαδίτσα με μία ψάθινη κρεμαστή καρδιά σε λιλά και κίτρινο.



With a vintage motorcross magnet.

Με μαγνητάκι vintage μοτοσυκλέτα.




For my little one I made his favourite toy, the little singing bird that we listen to at least 50 times a day!

Για τον μικρούλη μου του έφτιαξα την αδυναμία του, το πουλάκι τσίου που ακούμε τουλάχιστον 50 φορές την ημέρα χαχαχαχα.



For 2 big boys, candles with car toys to play.

Για 2 μεγάλα αγόρια λαμπαδίτσες με αυτοκινητάκια για να παίζουν.




And here is a candle with ribbon flower.

Κι εδώ μία λουλουδένια λαμπαδίτσα.


post signature

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips