Thursday, November 15, 2012

Last minute treats-Γλυκάκια εκτάκτου ανάγκης

Yesterday we celebrated the nameday of my son Philip! While we were chilling and I had scheduled an afternoon of creativity in the kitchen with my little one, we had an unexpected phone call for a last minute visit. We were excited but I got stressed. The dessert that I intended to prepare would be ready no earlier than the evening. I had to make something sweet to serve our visitors that were coming any minute now.

So I decided to make something light for us and for the children. My inspiration came to me while I running to declutter my home from the usually scattered toys from all the over the floor.

Χτες ήταν η γιορτή του μονάκριβου μου του Φίλιππου! Κι ενώ ήμασταν χαλαρά κι είχα προγραμματίσει ένα απόγευμα δημιουργικότητας στην κουζίνα τελευταία στιγμή είχαμε κάποιο απροσδόκητο τηλεφώνημα για επίσκεψη! Τι χαρά αλλά και τι άγχος! Το γλυκό που σκόπευα να ετοιμάσω θα ήταν έτοιμο όχι νωρίτερα από το βράδυ! Κάτι έπρεπε να φτιάξω για το καλό της ημέρας και μιας και θα έτρωγαν και τα πιτσιρικάκια αποφάσισα να φτιάξω κάτι ελαφρύ.

Η έμπνευση μου ήρθε εν μέσω τρεξίματος καθώς συμμάζευα το σπίτι από τα ως συνήθως σκορπισμένα παιχνίδια.



With crumbled chocolate cookies

Με τριμμένο μπισκότο.


And with colored sprinkles.

They are vanilla pudding shots with less sugar than the recommended on the package and garnished with crushed chocolate cookies and colored sprinkles. I served them on little plastic glasses for wine (perfect for a pic nic or a party) which are very convenient for preparing shots in a nice package.

Unfortunately I had to prepare them within 15 minutes so my presentation is a little messy. It's an ideal treat for younger kids that we avoid giving them a lot of sugar. It's also great treat to offer in the kindergarten.

Και με τρούφα.

Είναι κρέμα στιγμής βανίλια με λιγότερη ζάχαρη από την προτεινόμενη που αναφέρει η συνταγή και γαρνιρισμένο με πολύχρωμα τρουφάκια και με θρυμματισμένα γεμιστά μπισκότα σοκολάτας. Τα ποτηράκια είναι από γνωστό παιχνιδάδικο κι είναι πλαστικά για κρασί! Πολύ πρακτικά για να ετοιμάσεις ατομικά γλυκάκια και να τα προσφέρεις σε μία ωραία συσκευασία.

Δυστυχώς έπρεπε να τα ετοιμάσω μέσα σε ένα τέταρτο κι από την βιασύνη μου η εμφάνισή τους είναι λίγο λερωμένη. Είναι ιδανικά για παιδάκια μικρότερης ηλικίας που αποφεύγουμε να τους δίνουμε πολλή ζάχαρη. Ακόμα και για τον παιδικό σταθμό αποτελεί μία πολύ ωραία ιδέα για κέρασμα!
Χρόνια πολλά σε όλους τους Φίλιππους!

post signature

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogging tips